Tänään on 19.09.2017 18:22 ja nimipäiviään viettävät: Reija ja Torborg. MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI

Kuntogurun vinkkejä: Läskille kyytiä – Osa 4. Intervallit + vatsalihakset + lyhyt aerobinen

Julkaistu: · Päivitetty:

Tiistaisin ja perjantaisin iltapäivällä annan läskille kyytiä intervallien ja vatsalihasliikkeiden avulla. Crosstraineristani löytyy numeroidut vastukset 1-10, joista näissä treeneissä käytän kahta (2 ja 8). A. lämmittely Crosstrainerin polkemista viisi minuuttia käsin ja jaloin vastuksella 2 ja nopeudella 60 kierrosta minuutissa. B. intervallit ja vatsaliikkeet (kolme kierrosta ilman taukoja/kokonaisaika 15-17 minuuttia) 30 sekuntia crosstraineria vastuksella 8 ja nopeudella 80 kpm vatsarutistus ison jumppapallon päällä 50 toistoa 30 sekuntia crosstraineria vastuksella 8 ja nopeudella 80 kpm lankku 60 sekuntia C. 15 minuutin aerobinen harjoitus spinningpyörällä nopeudella 20-25 km/h Seuraavalla kerralla, huomenna, kerron Sinulle levosta ja palautumisesta. Tervetuloa silloin taas lueskelemaan. 

Avainsanat: vatsarutistus pallolla spinningpyörä rasvanpolttotreeni rasvanpoltto lankku intervallit crosstrainer treeni seuraava perjantai minuutti lyhyt kyyti kierros harjoitus