Tänään on 17.12.2017 06:25 ja nimipäiviään viettävät: Raakel ja Rakel. MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI

Kuntogurun vinkkejä: Painonpudotusta vai rasvanpolttoa – Osa 2. Hiilihydraatit, rasvat ja hivenaineet

Julkaistu: · Päivitetty:

Ensimmäisessä osassa kerroin energiamääristä ja proteiineista. Niitä on saatava päivittäin sellainen määrä, jotta rasvanpoltto onnistuu niinkuin on tarkoitus eli ilman erityisempää lihasmassan menetystä. Proteiinien ollessa elimistön rakennusaineita, ovat hiilihydraatit ja rasvat sen polttoaineita. Jos loikoilee sohvalla ja harrastaa liikuntaa olemattoman vähän, on syytä laihduttaessa keskittyä vihanneksiin ja pieneen määrään hyviä rasvoja sekä tietysti sopivaan määrään proteiineja: ---- kolme ateriaa (aamiainen, lounas ja päivällinen): prot: broilerin filee / kalkkunan filee / kala /  hiilih: vihannekset (eriväriset) rasva: oliiviöljy / rypsiöljy / avokadoöljy / kalaöljy vesi pitkin päivää monivitamiini-/kivennäisainevalmiste Jos kuntoliikunta on rasvaa polttaessa päivittäistä, kuten suosittelen, voi ylläolevaan lisätä: prot: herajauhe (Whey Prot.) raskaan liikuntasuorituksen jälkeen ja kaseiiniproteiinia myöhäisiltaan raskaina treenipäivinä hiilih: pari hedelmää (toinen raskaan liikunnan jälkeen) päivässä sekä marjoja vaikkapa smoothieen rasva: pähkinät (saksanpähkinä) / siemenet (auringonkukka / seesam / chia) kreatiini, aminohapot (BCAA) ja magnesium Saatoit huomata, että olen lisännyt muutaman tuotekuvan blogini oikeaan reunaan. Saat noista tuotteista lisätietoa klikkaamalla alla olevia tekstejä: Ultra Omega Burn  MassZymes 2.0 P3-OM Probiotics  Hyvää viikonlopun jatkoa ...

Avainsanat: rypsiöljy rasva pähkinä proteiini pari painonpudotus omega oliiviöljy muutama marja lounas lisätä lisätieto liikunta keskittyä kala huomata hedelmä harrastaa elimistö burn broileri blogi ateria ruokavalio rasvanpolttoon rasvanpolttotreeni rasvanpoltto voi viikoloppu vihannes vesi ultra tuote teksti tarkoitus sohva siemen