Tänään on 18.11.2017 21:16 ja nimipäiviään viettävät: Tenho, Jousia ja Max. MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI

Tm²: Treeniviikko

Julkaistu: · Päivitetty:

Tällä viikolla alkoi 531:en syksyn kolmas sykli. Loukkasin selkäni reilu viikko sitten rinnallevedossa; Vika oli typeryydessä, sillä tein liian monta toistoa. Selän asento meni huonoksi sarjan loppupäässä ja satutin selkäni. Huomaan että räjähtävissä liikkeissä voin tehdä 1-2 toistoa turvallisesti, mutta isompi määrä on ongelma. Tällä viikolla tein vain kolme treeniä; työkiireiden vuoksi en ehdi salille neljänä päivänä viikossa ja viikonloppuna pitää levätä. Liikunta on hyvä tasapainottava tekijä työstressille, mutta siihen tarvitaan myös kaveriksi riittävästi unta. Vielä toistaiseksi unirytmi ei ole pahasti häriintynyt, mutta heräämiseni on aikaistunut niin, että herään aamulla ilman herätystä kello 6:00. Maanantai: Kevyt kyykky lämmittelyksi, Penkkipunnerruksen vitosviikolla 8x90kg, leuanvetoa kehonpainolla 3x8, vinopenkki käsipainoilla 3x8x27.5kg per käsi. Keskiviikko: Kevyt kyykky lämmittelyksi, maastaveto vitosviikolla 5x145kg, hauiskääntö käsipainoilla n. 10 toistoa laskeva sarja 20kg:sta alaspäin.  Perjantai: Kyykky vitosviikolle 6x107.5kg, pystypunnerrus vitosviikolle 5x55kg, leuanveto lisäpainoilla 5x15kg, 5x12kg, 5x12kg. Vinopenkki käsipainolla 3x12x22.5kg (tässä viimeinen jäi kahdeksaan toistoon)  Paino ei juuri ole enää noussut, vaan tuntuu tasaantuneen 87kg tuntumaan. Ruokahalu on hieman kärsinyt, mikä on myös merkki stressistä. Tämän syklin kevennysviikolla täytynee koettaa pitää todella kevyt viikko, muuten menee ylikunnon puolelle.

Avainsanat: viimeinen viikonloppu viikko tekijä syksy selkä sarja sali pystypunnerrus pitää perjantai paino ongelma merkki maastaveto maanantai liikunta leuanveto käsipaino käsi kärsiä kyykky kolmas kevyt keskiviikko kello kaveri huono herätä 5kg