Tänään on 20.04.2018 09:53 ja nimipäiviään viettävät: Lauha ja Arla. MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI

kari korkiakoski @ blogi: Koneeseen kadotettu asiakas

Julkaistu: · Päivitetty:

Oletko huomannut, että yhä useamman yrityksen vastaanoton nurkassa seisoo kone, johon ilmoittautuminen tehdään? Vaikka tiskin takana istuu elävä työntekijä, hän ohjaa sinut koneelle. Tai oletko saanut postia, jossa esimerkiksi vakuutusyhtiö ilmoittaa ”parantavansa palvelua vähentämällä paperipostin määrä.” Tämän tuloksena kaikki posti … Lue loppuun →

Avainsanat: muistijälki lojaliteetti digitalisaatio asiakaskokemus yritys työntekijä tiski posti palvelu ohjata nurkka kone ilmoittaa hän esimerkki elävä asiakas