Tänään on 15.11.2018 18:26 ja nimipäiviään viettävät: Janina, Janika, Janita, Janette, Jannika ja Jeanette. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Keyword: Love:

Glamlin – Aina ei voi onnistua

Julkaistu: · Päivitetty:

Blogissani ei ole nähty tähän asti ainuttakaan kauneusboxia, enkä ole myöskään itse tilannut sellaista. Syy tähän on yksinkertainen, en oikein pidä yllätyksistä, vielä vähemmän sellaisista mistä maksetaan rahaa, tietämättä mitä saa. En halua ostaa "sikaa säkissä" vaan tietää tarkasti mihin rahani pistän. En ole valmis maksamaan jostain josta en pidä yllätyksen vuoksi. Sanotaan se nyt myös suoraan, että olen hieman nirso, tiedän aika tarkasti mistä pidän ja mistä en. Boxeissa on myös kosmetiikkabloggaajan näkökulmasta se huono puoli, että kun blogin kautta tulee jo niin moni tuote tutuksi, on aika iso vaara, että laatikkoon eksyy tuotteita, joita on jo käyttänyt. Normaali kuluttaja saa varmasti näistä yllätyslaatikoista paljon enemmän irti.   Kun minulta tiedusteltiin muutama viikko sitten sähköpostitse, haluaisinko kokeilla Glamlinia * , pohdin asiaa hetken. Olin nähnyt kuvia muiden kauneusboxeista ja sisällöt vaikuttivat todella huipuilta. Minua kiehtoi myös ajatus siitä, että joku valitsisi tuotteita juuri minulle omien mieltymysteni mukaan. Tykkään tällaisesta henkilökohtaisesta palvelusta. Se mikä kuitenkin ratkaisi lopullisesti asian oli se, että vaikka Glamlinissa tuotteet tulevat sinulle yllätyksenä, sinun ei tarvitse maksaa kuin niistä tuotteista joista oikeasti pidät. Kaikki muut voi palauttaa ilmaiseksi. Kätevää.  Aivan aluksi kaikki alkaa konsultaation ensimmäisestä vaiheesta, jossa Glamlinin verkkosivulla täytetään oma kauneusprofiili. Tähän menee aikaa vajaat kymmenen minuuttia. Kyselyssä mm. kartoitetaan ihotyyppi, ongelmakohdat, se haluaako paketin sisältävän ainoastaan luonnonkosmetiikkaa vai ei ja sen minkä tyyppisiä tuotteita ei missään nimessä halua pakkaukseen. Itse kerroin pintakuivasta ihostani. Minulle ei myöskään ollut väliä sillä onko mukana luonnonkosmetiikka vai ei. Lisäksi karsin aika kovalla kädellä pois tiettyjä meikkituotteita joita en halua mm. kulmatuotteita.  Kauneusprofiilin täytön jälkeen siirrytäänkin sitten prosessin henkilökohtaisimpaan osioon keskustelemaan oman kauneuskonsultin kanssa joko Messengeriin tai WhatsAppiin. Itselläni oli rauhallinen hetki, joten kävin keskustelun Messengerin välityksellä. Olin yllättänyt kuinka paljon tarkentavia kysymyksiä oma kauneuskonsulenttini Ida minulta kysyi. Tämä itseasiassa poisti aluksi hieman epävarmaa oloani siitä, että olisiko sisältö minulle mieleinen. Koin tuossa vaiheessa, että tiedustelu oli todella kattavaa. Lopuksi laitoin myös meikittömän kuvan itsestäni, jotta konsulentti näkisi mm. ihoni sävyn ja osaisi valita minulle meikkituotteissa oikeaa värimaailmaa. Palvelu oli todella lämminhenkistä ja kokemus erittäin mielenkiintoinen ja mukava. Boxi saapui nopeasti muutamassa päivässä Postiin, josta hain sen kotiin. Ensimmäisenä suustani kuului huokaus, miten kauniisti tuotteet olivat pakattuina, myös mukana tullut kortti tuotteista oli esteettisesti todella kaunis ja tyylitelty. Tuotteet ovat sinetöity ja sinettejä ei kannata avata niistä tuotteista, jotka mahdollisesti haluaa palauttaa.  Olin odottanut Glamlinilta paljon. Luottamusta hyvään sisältöön buustasi hyvin mennyt konsultaatio, joka antoi tunteen, että noin kattavan kyselyn jälkeen ei voi tulla mitään itselleni ei mieluisaa tuotetta. Kun avasin laatikon, valehtelisin, jos sanoisin, että olisin ollut innoissani. Oikein tunsin, kun pieni pettymyksen aalto meni ylitseni. Taisin mielessäni sanoa pienen hiljaisen huokauksenkin: Ei enää koskaan yllätysboxeja minulle. Kauneuslaatikkoni budjetiksi oli sovittu 120 euroa ja sisältä paljastui viisi tuotetta. Jos tilaaja päättää pitää kaikki tuotteet, hän saa 10% alennuksen tuotteiden yhteissummasta. Minulle valittujen tuotteiden yhteishinta oli 126,70 euroa. Ensimmäiseksi kiinnitin huomiota siihen, että sisältä löytyi kaksi saman brändin tuotetta, mikä oli mielestäni tylsähköä. Tuotteista kaksi oli minulle entuudestaan tuttuja. Mádaran SOS -seerumia rakastan, mutta Mossan voide/naamio ei ollut aikoinaan testatessani mikään ihmeellinen tuote. Diego dalla palman kaunis persikkainen poskipuna oli itselleni boxin helmituote. En ollut aiemmin kokeillut, pidän brändistä kovasti ja sävy oli nappivalinta. Sitten ne kaksi samaa tuotetta... Ne olivat Paesen huulipuna ja meikinpohjustusaine. Valitettavasti Paese on brändinä minulle henkilökohtaisesti hyvin epäkiinnostava ja tuotteet luultavasti jäisivät käyttämättä, edes niiden ulkomuoto ei houkuta minua millään tapaa tarttumaan niihin. Joten omalla kohdallani valinnat eivät olleet kokonaisuutena hirveän onnistuneet, mutta ei hätää, pääsin testaamaan sitä palautusta. ^_^ Joka oli yhtä helppoa kuin sen sanottiinkin olevan. Ei muuta kuin paketin mukana tullut tarralappu laatikkoon kiinni ja Postiin, niin lähti Paeset ja Mossa takaisinpäin.  Tietenkin siinä pienessä pettymyksessäni aloin sitten pohtimaan syntyjä syviä, olisiko minun pitänyt tehdä jotain toisin ja millä kysymyksillä nämä omat harhavalinnat olisi ehkä voitu estää. Paketissani oli hintaansa nähden mielestäni aika paljon tuotteita. Luulen, että meitä on kahteen junaan, toiset haluaisivat tuohon 120 euroon summaan mahdollisimman monta tuotetta, itse selektiivisten brändien ystävänä taas olisin mieluummin ottanut vaikka vain kolme arvokkaampaa tuotetta. Tämä asia ei kartoituksessa tullut esille. Minulta kysyttiin suosikkibrändeistä, mutta olisi ehkä kannattanut kysyä myös inhokeista. Se harmittaa, etten itse tajunnut niitä sanoa, koska jos olisin luetellut vaikkapa viisi brändiä, joita en missään nimessä halua boxiin, olisi luultavasti niin Paese kuin Mossakin olleet sillä listalla. Paese epäkiinnostavuutensa vuoksi ja Mossa ihan sen takia, että olen testannut kaikki tuotteet sarjasta ja pidän vain tietyistä.  Parasta kuitenkin on, että näistä asioista voi keskustella kauneuskonsulentin kanssa jälkikäteen ja nyt nämä tarkemmat mieltymykseni ovat ylhäällä kauneusprofiilissani. Joten jos nyt tekisin tilauksen, uusi Glamlin-paketti olisi varmasti paremmin minulle osuva. Tämän vuoksi on aina tärkeää antaa palautetta sisällöstä vielä jälkikäteen ja sitä tullaankin tiedustelemaan automaattisesti.  Glamliniin voi tutustua täällä . Mitä mieltä olette, kun lukijoina tiedätte aika hyvin mieltymykseni, oliko teidän mielestä osuva? Tilaatteko jotain kauneusboxia? Kokemuksia Glamlinista? *Glamlin PR-näyte saatu blogin kautta

Avainsanat: voiteet tuotearvostelut seerumit poskipunat paese naamiot mádara mossa meikit kosmetiikka kauneusboxi kauneus ihonhoito huulipunat glamlin ystävä yllätys yksinkertainen välitys voi viikko valmis valita vajaat vaikuttaa vaihe vaara uusi tutustua tuote tunne tuntea tilauksen tilata tietää testata tarvita tapa sävy sähköposti syy sovittu sisältö seerumi sarja rauhallinen rakastaa raha päättää puoli prosessi posti poskipuna pohtia pitää pieni palvelu palaute paketti ostaa onnistuneet onnistua onko olin odottaa näyte näkökulma normaali nirso nimi muutama muut mukava mitä minuutti mielenkiintoinen maksaa luottamus luonnonkosmetiikka lista laatikko kätevä käsi kysyä kysely kuva kuluttaja kortti kokonaisuus kokemus kokeilla keskustelu keskustella kaunis kattava juna iso ihotyyppi iho ihmeellinen ida hätä hän huulipuna huono hetki henkilökohtainen euro dalla brändi boxi blogi avata automaattinen antaa alennus ajatus aika aalto


blogivirta.fi