Tänään on 18.10.2018 05:27 ja nimipäiviään viettävät: Satu, Säde ja Lukas. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Finnsanity - kulttuurikritiikkiä:

Aku Louhimies, Pamela Tola A-Studiossa: elokuvasäätiön oikeistolainen maailma

Julkaistu: · Päivitetty:

Elokuva-ala on 100% oikeistolaisen eliitin ja virkamiesten kontrolloima, jotta humanistit ja vasemmistolaisemmat humanistit eivät pääse tekemään analyyttistä ja poliittista elokuvaa.  "Kaupallisuus"-sanalla on oikeutettu oikeistolainen sabotaasi elokuvataiteen sisällä.  Elokuvasäätiö varmistaa että elokuvat ovat oikeistolle, salaseuroille, poliitikoille, kenraaleille, piispoille turvallisia eikä kansa pääse näkemään Suomen brutaalia valtakoneiston keinoja, vallan rakennetta ja korruptiohistoriaa, eliitin psykologisia keinoja ja eliittifasistien toimintaa Suomen historiassa ja psykohistoriassa. Edes kuntapolitiikan ja kirkon lestadiolaisten korruptiota ja keinoja yksikään elokuva ei ole käsitellyt realistisesti. Kekkosen paljastunut natsihistoria on tietysti täydellisen sensuurin alla. II Naiset uskaltavat vasta nyt puhua kokemuksistaan "koska Hollywoodissa". Hyvä että puhuvat mutta saisivat hävetä että ovat olleet hiljaa rahanhimonsa takia. Ja tukeneet persoonallishäiriöiden hyökkäyksiä uusia nuoria näyttelijöitä vastaan. IL-- Pamela Tola kertoo Ylelle ohjaaja Aku Louhimiehen ehdottaneen ”seksiterapiaa”: ”Se oli varmaan hänestä hauskaa, mutta minusta törkeää” Elokuvasäätiö on tukenut henkistä väkivaltaa 100%. Eivät he ole muuta kuin nauraneet kuulemilleen henkisen väkivallan tapauksille. Muutosta ei tapadu ellei elokuvasäätiötä lakkauteta ja aloiteta täsyin alusta tanskalaisten ja ruotsalaisten ammattilaisten avulla. III Elokuva-ala ei tervehdy ellei olla rehellisiä ja aloiteta analyysi. Suomalaiset elokuvat eivät ole arvostettuja. Eivät pärjää lainkaan Tansakn ja Ruotsin mitalla. Täysin mitättömiä kaupallisia ja pelokkaita puserruksia.    Elokuvan tulisi avata maailmaa. Suomessa on tunnustettava kuinka oikeistolaisten maailmankuvaa syleileviä suomalaiset elokuvat ovat, hyvin kierolla tavalla. Muutosta ei tule ellei uusia tekijöitä päästetä rahoitukseen Rahoitukselta on otettava ehdot pois. Julkinen elokuvatuki ei saa vaatia muuta rahoitusta vaan vain antaa rahat ja tekijät voivat tehdä elokuvan vaikka pelkästään tuen avulla. Rahoitusta tietysti pitäisi lisätä - oopperalle annetaan vuosittain 110 milj euroa mikä on järkyttävä osoitus typerän taidemuodon kymmenen kertaa liian isosta tuesta. Missään muualla maailmassa c-luokan oopperaa eli oikeistolaista jetset hegemoniataidetta ei tueta näin röyhkeällä lahjontamaisella tavalla. Opperan tuki on jaettava nuorille kirjailijoille, elokuville, rohkeille rock-jazz-pop bändeille  Julkinen elokuvatuki ei saa vaatia ohjaajaa ottamaan "tuutuja näyttelijöitä" kuten elokuvasäätiö on vaatinut ja puuttunut taiteelliseen ilmaisuun tuhoavasti Elokuvan täytyy olla poliittinen, täytyy hyväksyä vasemmistolaisia ja humanistisia elokuvia tuhannen tylsän ja sensuroidus  oikeistolaisen elokuvan, maailmankuvatuotteen jälkeen Todellinen ankara ja ahdistunut Suomi ei näy elokuvista. Ariel on lähes ainoa rehellinen elokuva mitä on tehty ja elokuvasäätiön miehet karkoittivat Aki Kaurismäen Arielin takia koska hän ennusti oikein laman tulemisen Suomalainen elokuva ei ole rohkea sillä se on vain virkamiesten miellyttämisoperaatio - se ei ole Suomessa nyt taidetta Tarvitsemme ulkomaisten ohjaajien antamia käytännön kursseja ja projektitutorointia, joihin on otettava myös itseoppineita tekijöitä oikeistolaisen   elokuvataiteen laitoksen ohi Oikeistoeliitti on ajanut suomalaista taidetta alas mitättömäksi aina jotta se ei olisi poliittinen muutosvoima oiekistoeliitin hyväveli-rahakorruption keskelleä Poliittinen sabotaasi ja vapauden kieltäminen on naamioitu hyvin suomalasiessa oikeistolaisessa kulttuurihegemoniassa Muutos tulee vain poliittisen tiedostamisen ja analyysin kautta kuinka tuhottua suomalainen kulttuurielämä on kiristyksen, uhkailun ja korruption alle - oikeistolaisten eliittipiirien halveksittavassa ohjauksessa .

Avainsanat: analyysi ammattilainen alusta ala aku aki ajaa ainoa ahdistus elokuva eliitti ehto avata ariel antaa ankara lama laitokse kurssi korruptio kirkko kekkonen kaurismäki kaupallinen kansa julkinen jazz iii hän hyväksyä historia henkinen ennustus elokuvista todellinen tekijä tanskalainen taidetta suomi suomessa suomalainen studio sensuuri ruotsi ruotsalainen rohkea rock rehellinen rakenne rahoitus raha puhua pop poliittinen poliitikko pamela osoittaa oikeistolainen ohjaaja näyttelijä nuori muutos muualla mitä mies maailma louhimies lisätä lestadiolainen uuskolonialismi taide psykohistoria oikeisto humanismi elokuvasäätiö elokuvakulttuuri yle väkivalta virkamies vapaus vaatia tuki tuhat toiminta


blogivirta.fi