Tänään on 21.08.2018 02:53 ja nimipäiviään viettävät: Soini, Veini ja Sven. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
kari korkiakoski @ blogi:

Asiakaskokemuksen kehittämisen vaiheet – oikeasti

Julkaistu: · Päivitetty:

Asiakaskokemuksen kehittämisen polku on aina rakennettava yrityksen omista lähtökohdista. Omaa suunnitelmaa ei kannata kopioida naapurilta, koska lähtötilanne poikkeaa, yrityskulttuurit ovat erilaisia, asiakkaat ovat erilaisia ja resurssit voivat poiketa merkittävästi. Vuosien varrella olen huomannut, että todellisuus poikkeaa virallisesti esitettävistä kalvoista monella … Lue loppuun →

Avainsanat: suositteluhalukkuus nps avainmittari asiakaskokemuksen kehittäminen strategia muutosjohtaminen asiakaskokemus yritys virallinen vaihe todellisuus suunnitelma polku kopioida asiakas


blogivirta.fi