Tänään on 23.02.2019 13:26 ja nimipäiviään viettävät: Aslak ja Bjarne. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Julkaistu: · Päivitetty:

Myynnin ja markkinoinnin menettelytapojen on kohdattava nopeasti kehittyvässä maailmassa uudenlaiset diginatiivit asiakkaat. Myynnin kasvattaminen  perinteisin menettelytavoin muuttuu yhä haastavammaksi jopa mahdottomaksi. Tänä päivänä tehokas myynnin hallinta syntyy markkinointiautomaation, asiakkuudenhallintajärjestelmän (CRM) ja verkkopalveluiden saumattomasta kokonaisuudesta. Kun CRM -järjestelmiä aloitettiin toden teolla kehittämään 90 -luvulla, tarve järjestelmille syntyi pitkälti asiakastiedon paremmasta hallinnasta, myynnin ennustamisesta myyntisuppilon avulla ja ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto? Kirjoittanut Kai Grass / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: välttämätön teko tehokas tarve myynti markkinointi kasvatus johtaminen hallinta blogi asiakas artikkeli alkuperäinen 90


blogivirta.fi