Tänään on 23.02.2019 06:25 ja nimipäiviään viettävät: Aslak ja Bjarne. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Markkinointiautomaatio ja sisällöntuotanto uusasiakashankinnassa

Julkaistu: · Päivitetty:

Edellisessä kirjoituksessani  käsiteltiin markkinointiautomaation kokonaisprosesseja, ja niihin liittyvää tuskaa. En käsitellyt juurikaan sisältöjä. Sisällöt ovat kuitenkin keskeinen osa uusasiakashankintaa. Keskityn tässä kirjoituksessa uusasiakashankintaan, ja siihen liittyvän sisällön tuottamiseen. Kuinka tehostan uusasiakashankintaa? Perinteinen tapa tavoitella uusia asiakkaita on soittaa kylmiä tai jopa jäätäviä puheluita, käydä messuilla ja sopia epämääräisä tapaamisia. Kaikki kylmiä soittoja tehneet tietävät kuinka masentavaa se valitettavan usein on. Olisiko jokin tehokkaampi tapa saada ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Markkinointiautomaatio ja sisällöntuotanto uusasiakashankinnassa Kirjoittanut Pete Tahvanainen / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: tässä tuska tapa sopia sisältö saada pete perinteinen myynti messut markkinointi käydä kirjoitus keskeinen johtaminen blogi artikkeli alkuperäinen


blogivirta.fi