Tänään on 26.06.2019 16:49 ja nimipäiviään viettävät: Jorma, Jarmo, Jarkko, Jarno, Jere, Jeremias ja Viveka. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Mitä on nykypäivän CRM

Julkaistu: · Päivitetty:

“Olemme pohtineet ERP -järjestelmän CRM -osiota”. Tuttu lause, joten harkitaanpa hetki ja analysoidaan, miksi sittenkin valitsisin täysiverisen asiakkuudenhallinta eli CRM -järjestelmän. Myyntiputken hallintaako? Aikoinaan vaatimukset CRM:n osalta olivat hyvin suoraviivaiset. Tarvittiin paikka, johon sijoittaa myyntimahdollisuudet ja jollain hyvin karkealla tasolla asiakastiedot. Lähes ainoa vaatimus oli saada myyntijohtajalle  näkyvyyttä  myyntiennusteen/myyntiputken muodostamiseen. Lukujen haparointia saatiin monesti ryhdistettyä, mutta ikuinen taistelu myyjien kanssa väsytti monet johtajat, joiden ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Mitä on nykypäivän CRM Kirjoittanut Kai Grass / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: hetki blogi artikkeli alkuperäinen ainoa tuttu sijoittaa saada paikka nykypäivä myynti mitä markkinointi lause järjestelmä johtaminen johtaja ikuinen


blogivirta.fi