Tänään on 20.06.2019 01:08 ja nimipäiviään viettävät: Into, Inga ja Ingalill. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Markkinointiautomaatio – mitä automatisoida?

Julkaistu: · Päivitetty:

Markkinointi on tällä hetkellä automaation juhlaa, ainakin päätellen, mikä on useimpien organisaatioiden projektilistalla. Näyttäisi siltä, että markkinointiautomaation projekteja joko pystytellään tai hanketta mietitään. Vanhana automaation ammattilaisena ensimmäiseksi mieleen tuleva kysymys, mitä prosessia asiakkaat ovat automatisoimassa? Automaatiohan tarkoittaa toistuvan tehtävän muokkaamista siten, ettei siihen tarvitse ihmisen koskea. Keskusteltuani useamman markkinointiautomaatio projektiin osallistuneen kanssa, tulokset ovat olleet hämmästyttävän huonoja. Näissä ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Markkinointiautomaatio – mitä automatisoida? Kirjoittanut Pete Tahvanainen / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: projekti pete myynti mitä miettiä markkinointi koski juhla johtaminen ihminen blogi asiakas artikkeli ammattilainen alkuperäinen tehtävä tarvita tarkoittaa prosessi


blogivirta.fi