Tänään on 23.02.2019 12:37 ja nimipäiviään viettävät: Aslak ja Bjarne. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?

Julkaistu: · Päivitetty:

Markkinointiautomaatio tuo nykyajan markkinoinnin muotisana, jolle harva pystyy antamaan kattavaa määritelmää, tulee tällä hetkellä vastaan vähän jokaisessa markkinointia käsittelevässä kulmassa. Olisihan se oikeasti hienoa, jos pystyisi automatisoimaan liidituotannon ja parhaimmillaan koko myynnin. Valitettavasti vain harva onnistuu tai pääsee edes vaiheeseen, jossa osa liidituotannosta automatisoidaan liidin nurturoinnilla (lead nurture). Monesti jo ensimmäisessä vaiheessa saadaan markkinointikanta sotkettua  sellaiseen solmuun, ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen? Kirjoittanut Kai Grass / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: vaihe pystyä nykyaika myynti markkinointi koko johtaminen blogi artikkeli alkuperäinen


blogivirta.fi