Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
» Lue blogi... Julkaistu: · Päivitetty:
Avainsanat:
vaihe
pystyä
nykyaika
myynti
markkinointi
koko
johtaminen
blogi
artikkeli
alkuperäinen
Markkinointiautomaatio tuo nykyajan markkinoinnin muotisana, jolle harva pystyy antamaan kattavaa määritelmää, tulee tällä hetkellä vastaan vähän jokaisessa markkinointia käsittelevässä kulmassa. Olisihan se oikeasti hienoa, jos pystyisi automatisoimaan liidituotannon ja parhaimmillaan koko myynnin. Valitettavasti vain harva onnistuu tai pääsee edes vaiheeseen, jossa osa liidituotannosta automatisoidaan liidin nurturoinnilla (lead nurture). Monesti jo ensimmäisessä vaiheessa saadaan markkinointikanta sotkettua sellaiseen solmuun, ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen? Kirjoittanut Kai Grass / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM
blogivirta.fi
Tykkää (0) · Älä tykkää (0) · Jaa blogi · Avaa välilehteen