Tänään on 22.02.2019 12:50 ja nimipäiviään viettävät: Tuulikki, Tuuli, Tuulia, Hildur ja Hilda. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Onko perinteisten asiakkuudenhallintajärjestelmien aika ohi?

Julkaistu: · Päivitetty:

Yrityksissä on otettu käyttöön kiihtyvällä tahdilla CRM asiakkuudenhallintajärjestelmiä. Osa yrityksistä on tavoitellut selkeämpää myyntiprosessia ja osa taas parempaa näkyvyyttä myyntiputkeen. Usein tavoitteet eivät ole kuitenkaan toteutuneet. Monesti myyjien on vaikea nähdä CRM-järjestelmän hyötyjä ja tiedon syöttäminen järjestelmään edustaa vain ylimääräistä työtaakkaa. Usein hyödyt näkyvät vain johdolle, joka tarkkailee toimintaa erilaisten raportointi- ja analytiikkakojelautojen takaa. CRM-järjestelmiä ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Onko perinteisten asiakkuudenhallintajärjestelmien aika ohi? Kirjoittanut Jan Grass / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: yritys ylimääräistä vaikea toiminta tieto tavoite raportti perinteinen onko nähdä myynti markkinointi järjestelmä johtaminen jan edustaa blogi artikkeli alkuperäinen aika


blogivirta.fi