Tänään on 26.06.2019 10:50 ja nimipäiviään viettävät: Jorma, Jarmo, Jarkko, Jarno, Jere, Jeremias ja Viveka. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Myynti 2.0 – B2B-myynnin systematiikka, johtaminen ja järjestelm:

Onko 2014 asiakkaan vuosi?

Julkaistu: · Päivitetty:

Viime vuosina on suomalaisissa yrityksissä tehty runsaasti toiminnan tehostamista, henkilöstövähennyksiä ja kulujen karsimista. Väen vähennyksiin tähtäävät YT-neuvottelut ovat olleet lähes viikoittaista uutisantia. Tällainen vyönkiristys vie usein keskittymisen harmittavan helposti omaan napaan – asiakkaan housuihin hyppäämisen sijaan. Vaan voisiko vuosi 2014 olla asiakkaan vuosi? Olisiko keskittymisen kohteena tänä vuonna asiakasymmärrys? Asiakkaiden ymmärtäminen rajoittuu usein parhaimmillaankin segmentointiin ... [Lue lisää...] Alkuperäinen artikkeli: Onko 2014 asiakkaan vuosi? Kirjoittanut Pekka Sahlsten / Myynti 2.0 Blogi - Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Avainsanat: asiakas artikkeli alkuperäinen 2014 yt yritys vuosi suomalainen pekka onko neuvottelu myynti markkinointi johtaminen blogi


blogivirta.fi