Tänään on 22.02.2019 11:52 ja nimipäiviään viettävät: Tuulikki, Tuuli, Tuulia, Hildur ja Hilda. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Tehtävänimikkeenä Laura:

Ihana miniloma perheen kanssa! (+Arvotaan hotelliyöpyminen kahdelle )

Julkaistu: · Päivitetty:

Kaupallinen yhteistyö  Primehotels  &  Hotel Sveitsi Mitä sinulle tulee mieleen paikasta Hyvinkää? Mun on pakko myöntää, että oma tietämykseni rajottui siihen, että Hyvinkää on jossain pääkaupunkiseudun lähettyvillä ja thats it. Ei olisi ennen viime viikonloppua tullut mieleen, että lähdetäänpäs Hyvinkäälle viettämään kiva pieni perheloma! Mutta lähdettiin, kun Hotel Sveitsi meidät kutsui ja kyllä kannatti. Oli niin kivaa rikkoa arkea pienellä hotelli lomalla! Olimme siis viime viikonloppuna Hyvinkäällä Hotel Sveitsissä ja voi jestas miten hyvää se teki. Kotimaan "lähimatkailu" on lasten kanssa ihan parasta. Parin tunnin ajomatka on vielä siedettävä - lapset nukkui ja itse katselin lempisarjojani älypuhelimella - ja kuitenkin pieni reissu rikkoo arjen ja saa vähän luksusta elämään. Yhden yön reissua varten ei tarvitse pakata koko omaisuutta mukaan, mutta yksi yö tekee jo tehtävänsä ja kotiin on ihan eri fiilis palata. Me oltiin siis vain yksi yö, mutta tekemistä olisi riittänyt vielä vaikka miten. Hotelsveitsissä on Sveitsin uimala - jonka käyttö sisältyy hintaan! -  jossa me lähdettiin pulikoimaan heti, kun olimme vieneet tavarat huoneeseen. Erityismainintana täytyy sanoa, että vesi oli lämmintä ja lastenallas mukavan iso! Vilukissana valitsen aina uimapaikkamme veden lämpötilan mukaan.. Uimisen jälkeen me pääsimme herkuttelemaan kolmen ruokalajin illallisen hotellin Tila raivintolaan. Täytyy kehaista että ruoka oli niiiiin hyvää! Vaikka luksusta oli jo tietenkin sekin ettei sitä tarvinnut itse kokata, HAH. Lapsille maistui hyvin ranskalaiset ja hampurilaiset ja alkupalaksi he saivat vihanneskulhon lastenlistalta. Ihan huippua, että lapsillekkin oli oma alkuruoka! Ruokailun jälkeen me menimme vielä hetkeksi leikkimään hotellin aulan vieressä sijaitsevaan leikkunurkkaukseen, mutta aika pian siirryimme huoneeseen iltatoimiin. Tyttöjä hieman harmitti, koska aulassa olisi ollut lautapelejä joita he olisivat halunneet pelata, mutta kello oli jo liikaa. Kuitenkin harmi unohtui pian, kun huomasimme - tyttöjen mielestä reissun paras juttu uimisen lisäksi - että hotellihuoneen televisiossa näkyi muovailuvahavideot. Eli sieltä löytyi ilmainen wifi ja youtube. Parasta! Hotellin puhtaat, valkoiset ja pehmeät lakanat. Muuta ei kai tarvitse sanoa? Sitten tuli aamu ja hotellin aamupala. Siitäkään ei varmaan tarvitse muuta sanoa kuin nam ja ah. Tähän voisi tottua! Me lähdimme aika pian aamupalan jälkeen ajelemaan kotiin päin, koska tytöillä oli kaverisynttärit iltapäivästä. Kuitenkin tekemistä olisi ollut vielä vaikka miten paljon ja voi olla, että meidän perheen kesälomareissu suuntaa takaisin Sveitsiin. Hotel Sveitsin yhteydessä on nimittäin vaikka ja mitä;  SuperPark Sveitsi ,  Fit Park Sveitsi ,  Elokuvateatteri Biorex Sveitsi ,  Seikkailupuisto SeikkailuSveitsi  ja  pakohuonepelejä tarjoava WayOut Sveitsi.  Kuntosalin käyttö sisältyy hotellihuoneen hintaan ja tämän lisäksi hotellista löytyy myös Beaty & Wellness Sveitsi. Eli menit yksin, kaksin, ystävien tai perheen kera niin varmasti löytyy koko ajaksi jotain tekemistä! Pienet breikit arjesta tekee niin hyvää. Odotan jo kesää, että saadaan pihahommat tehtyä ja jäljelle jäävä summa ollaan päätetty laittaa pieneen perhelomaan johonkin kivaan hotelliin. Hotel Sveitsiin voisin palata vaikka heti. Se oli viihtyisä hotelli ja kaikinpuolin lapsiystävällinen. Erityismaininnan haluan antaa hotellin henkilökunnalle. Kaikki hymyilivät ja olivat ystävällisiä. Meiltä kysyttiin usein mitä meille kuuluu ja onko kaikki hyvin ja erityisesti aamiaisella hyvän mielen antoi iloinen tarjoilija joka kysyi; miten teidän yö sujui? Vastasin hyvin, vaikka neljäs kuppi kahvia ja silmäpussit ehkä kyseenalaistivat vastaukseni, hah. Ihana loma. Ihana hotelli. Ihana henkiläkunta. Tänne me palataan joko perheenä tai kaksin. Kieltämättä kutkuttaa lähteä yhdeksi yöksi myös ihan kaksin johonkin nauttimaan hyvästä ruoasta ja nukkumaan silmäpusseja pienemmäksi. Sitten loppuhuipennus! Vielä muutaman päivän on voimassa hiihtoloman majoitustarjous , jolla saat -25% päivän hinnasta! Ja... Koska arki kaipaa sipauksen luksusta joukkoonsa me haluamme Primehotelsin kanssa arpoa teille yhden lahjakortin joka sisältää yhden hotelliyön kahdelle hengelle valitsemassanne Primehotelsin hotellissa!  Arvontaan voit osallistua jättämällä blogiin kommentin jossa kerrot mihin hotelliin sinä haluaisit mennä ja kenen kanssa! Muista jättää myös toimiva sähköpostiosoite johon voin ottaa yhteyttä jos arpaonni suosii sinua! Arvonta loppuu sunnuntain 17.2 kello 20:00! Onnea arvontaan!

Avainsanat: wifi wellness voima voi viikonloppu viikonloppua viettää vesi valkoinen tänne tyttö tuli tila televisio tehtävä tarvita tarjoilija sähköpostiosoite sveitsi superpark sunnuntai summa sisältää sinä ruokalaji ruokailu ruoka ruoasta rikkoa reissu ranskalainen pääkaupunkiseutu päivä puhdas pieni perhe pelata park paras palata pakata ottaa osallistua onko omaisuus muutama mitä miniloma me maistua lämpötila lähteä luksus loma leikkiä lapsi lakana laittaa lahjakortti kuppi kotimaa kommentti koko kokata kello kaupallinen kahvi jättää yhteistyö perheloma oma elämä kuulumisia kaupallinen yhteistyö hotelli arki älypuhelin youtube yksin fiilis blogi beaty aula arvonta arpaonni antaa ajomatka aika aamupala aamu aamiainen iloinen ilmainen illallinen ihana hyvinkää huomata hiihtoloma fit iltapäivä it jolla juttu