Tänään on 18.04.2019 15:49 ja nimipäiviään viettävät: Valto, Valdemar ja Volmar. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Reijon Blogi:

Julkaistu: · Päivitetty:

                         Yritystoiminnan tiedotuskanavat Tässä kirjoituksessa tutkin Ravintola-alan uutisointia ja pohdin sen vaikutusta asiakasvirtaan. Ravintoloiden uutisointi on tänä päivänä paljon helpompaa, kuin ennen - kiitos sosiaalisen median. Sosiaalinen media on saanut aikaan sen, että ravintolat voivat levittää mainoksia sosiaalisen median kautta ilmaiseksi ja se saa jopa enemmän näkyvyyttä, kuin esimerkiksi sanomalehtien kautta. Sanomalehdet ovat myös oiva tapa mainostaa. Varsinkin vanhemman sukupolven ihmiset, jotka eivät käytä sosiaalista mediaa, mutta lukevat sanomalehtiä, ovat suuri potentiaalinen asiakaskunta ravintoloille. Mainonta tuo ravintolalle näkyvyyttä ja sitä kautta myös kävijämäärät kasvavat. Toisaalta pelkkä mainonta ei riitä. Jos tuote on huono ihmiset äänestävät nopeasti jaloillaan, jos ihmiset taas pitävät tuotteita hyvinä, niin he kertovat siitä myös kavereilleen ja tutuilleen. Hyvä palaute on mielestäni parasta mainontaa. Mainonta on siis vain apuväline tuoda itseään esille, sen jälkeen kaikki on kiinni tuotteen ja palvelun laadusta.

Avainsanat: oiva media mainostaa mainos levittää äänestää vanhempi uutisointi tässä tutkia tuote tuoda tapa suuri sukupolvi sosiaalinen ravintola ravintolat palvelu palaute kirjoitus kasvaa huono esimerkki


blogivirta.fi