Tänään on 25.06.2019 22:35 ja nimipäiviään viettävät: Uuno ja Uno. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Kuntogurun vinkkejä:

Onko kehokoostumuksesi kohdallaan

Julkaistu: · Päivitetty:

Vertaillaanpa aluksi kahta samanpainoista (100 kg) miestä. Toinen on viiden prosentin rasvalla varustettu ammattilaiskehonrakentaja ja toinen pahasti ylipainoinen, jolla puolet painosta (50 %) on rasvaa.  Jos tämä kehonrakentaja haluaa jostain syystä pudottaa painoaan, on hänen tehtävä se vähentämällä lihasmassaansa. Se tapahtuu helposti lopettamalla punttien nostaminen tai keventämällä harjoittelua selvästi. Pahasti ylipainoisen pitää keskittyä rasvanpolttoon niin, että lihasmassa säilyy tai peräti lisääntyy. Koska meistä jokainen on yksilö omalla kehotyypillä , on ihannepainolla laaja jakauma. Minulla on ollut tapana antaa tavallisille ihmisille seuraavanlainen yleissääntö: pituus sentteinä miinus 100-110 (miehet) ja 100-115 (naiset) Jos olet esimerkiksi 180-senttinen mies, suosittelen Sinulle painoa 70-80 kg ja jos olet 170-senttinen nainen, 55-70 kg. Painoindeksi Painoindeksi kertoo painon ja pituuden suhteen ottamatta huomioon kehon koostumusta (mitkä ovat lihasten ja rasvakudoksen osuudet). Se ei siten sovellu kehonrakentajille ja muille, joilla on huomattavasti normaalia suurempi lihasmassa. Ammattilaiskehonrakentaja painoindeksillä 42 (130 kg / 180 cm) ei ole siis sairaalloisen ylipainoinen.    Voit määrittää oman painoindeksisi täällä . Normaali 18.5–24.9 Tämän mukaan 180-senttinen mies kuuluu normaalipainoisiin, jos hänen painonsa on välillä 60-80 kg. 170-senttiselle naiselle se antaa vaihteluvälin 53-72 kg. Vyötärönympärys ja rasvaprosentti Painoa pudotettaessa tulee aina pyrkiä polttamaan rasvaa, ei lihaksia. Erinomainen ja samalla halpa väline rasvan mittaukseen on mittanauha. Jos vyötäronympäryksesi on yli puolet pituudestasi (90 cm / 180 cm tai 85 cm / 170 cm), Sinulla on ilmeisesti liikaa rasvaa kehossasi. Ryhdy toimiin! Hormonitoiminnan kannalta optimaalinen kehon rasvaprosentti miehillä on 10-15 ja naisilla 20-25. Rasvaprosenttilaskurin löydät täältä .   Hyviä ohjelmia rasvanpolttoon (engl.)   Fat Decimator   Venus Factor   Stop Fat Storage   Lean Belly Breakthrough   The 21 Day Flat Belly Fix   Fit Father   Fat Burning - Flat Belly Fingerprint

Avainsanat: varustaa tehtävä säilyy suhde stop sinä rasva pyrkiä prosentti pitää pituus paino onko ohjelma normaali nainen määrittää mies lisääntyä lihas laaja kg keskittyä keho jolla jokainen harjoittelu halpa flat fix fit fingerprint fat esimerkki erinomainen burning antaa vyötärönympärys rasvaprosentti rasvanpoltto painoindeksi yksilö väline venus


blogivirta.fi