Tänään on 17.09.2019 13:50 ja nimipäiviään viettävät: Aili, Aila, Hildegard ja Hildegerd. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
hassuhiihtäjä:

Keskinkertaisen kuntoilijan kuukauden kooste

Julkaistu: · Päivitetty:

Nyt on taas pirun pitkä aika edellisestä päivityksestä..enkä vieläkään ole keksinyt mitään järkevää sanottavaa.. perhana listataan vaikka tähän muutamia kuntoiluita mitä on tullut tehtyä viime aikoina.. Elokuussa tuli 39h liikuntaa eli työssäkäyvälle kuntoilijalle ihan hikinen setti.. Tämä syyskuu ei oo vielä irronnut ihan niin kauheen hyvin.. pitää saada rytmi kohdalleen ja kroppa pyörimään.. Sitten tähän listataan yhden kuukauden kuntoilut, katsotaan jaksaako kukaan selata läpi näin tylsää listaa... 1.8. Crosstraining 1h20min         Alkulämmöt kuntopyörällä ja kehonpaino jumpalla ja liikkuvuus harjoitteilla sitten sykettä nostattava osio oli 20 min pari treeni 16xaskelkyykky painoilla, 12x thruster 8x punnerrus ja 4 leuanveto tee niin monta kierrosta kuin ehdit, loppu jäähdyttelyt kun topyörällä 2.8. Juoksu 1h10min(14km) 3.8. ap. RHTT 1.45 sisältää 3x10 min "vähän kovempaa" hitaammat rullat käytössä        ip. Maantiepyöräily 1h55min (45km) palauttelua 4.8. Legendaarinen juoksu kävely vaellus metsäpoluilla 3h5min (26km) 5.8. 5x1000m Viialan yu radalla itseään kovemmassa seurassa 3,49 3,39 3,39 3,32 3,26 +verryttelyt           yht 1h15min 7.8. RHV 1h15min (21km) 8.8. Crosstraining 1h30min        Alkulämmöt kuntopyörällä ja levypaino jumpalla, sykettä nostattava osio oli 10x leuka 10x thruster 10x istumaannousuja 10x kyykkyä 10xlinkkari 10x wall ball 10x yleisliike 10x kulmasoutu ja lopuks spurtti, tätä kolme kierrosta joka Kierros 7 min.. Aina kerkesin toiselle kierrokselle.. 9.8. Palauttelevaa perhekuntoilua 45min, hölkkää , kävelyä ja puistojumppaa.. 10.8. RHP 1h15min (20km)+jatkeeksi juoksu 40min (7km) 11.8. RHV 2h15min (37km) sisältää 6x5 min "kovaa" 4 min palautuksella. 13.8. Juoksu 1h5min (12km)  Vitosen testilenkki Suolijärvellä aikaan 18.55, kesän ennätyksellä on hyvä jatkaa kuntoilua. 15.8.  Crosstraining 1h25min           Alkulämmöt kuntopyörällä ja hyppelyllä, sykettä nostattava osio oli korttipakka treeni soutuergo, boxi hyppy, heilautus kahvakuulalla ja vauhti punnerrus tangolla, loppuun kuntopyörällä 16.8. RHTT 1h (16km) 17.8. Keppikävelyhölkkää mäkiseen maastoon Kaupissa 3h (28km) 18.8. ap. Parkour 1h          ip.RHV 1h25min (24km) 20.8 Crosstraining 1h15min          Alkulämmöt kuntopyörällä ja liikkuvuus harjoitteilla sekä tankojumpalla, voima osiona takakyykkyä pirun monta sarjaa, itsellä ei siinä oikein kulku päivä.. Lyhyt sykettä nostattava osio oli rinnalleveto 1-10 ja thruster 10-1 vuorotellen, tee niin nopeasti kuin mahdollista. 24.8. Juoksu 1h35min (16km) Kaupissa mäkiseen maastoon jossa kymppi "kovaa" aikaan 54.48 25.8. ap. Parkour treenit Nellan kanssa, toimii minulle liikkuvuus ja kropan elvytys toimintana.. Hiki  tulee taatusti joka kerta.          ip.  RHP 1h15min (20km) hitaammat rullat käytössä +jatkeeksi juoksua 40min (7km) 26.8.  Juoksu 1h20min(17km) 27.8  RHTT  1h5min (17km) sisältää 10 x15 sek/3min nopeustreenin 28.8. RHV 1h40min (28km) 29.8. Crostraining 1h10min          Alkulämmöt kuntopyörällä ja polttopalloa pelaamalla, sykettä nostattava osio oli leuanveto 75x, burbee 150x, boxi hyppy 150x, punnerrus lankusta 150x, rinnalle veto kahvakuulalla 150x, linkkari 150x ja lopuks leuanveto 75x "tee niin nopeasti kuin pystyt pari treeninä. 31.8 RHV 2h5min (37km)  sisältää 4x10min "vähän kovempaa" 5min väli palautuksella Välipalautus kävellen

Avainsanat: treenituntimäärät tilastotiedettä projekti 2020 kuvat yht wall voima veto vauhti vaellus tuli treenit treeni tee syyskuu sisältää seura seti sarja saada rytmi rinta rata päivä pitää piru pari nella mitä maantiepyöräily lyhyt lista liikunta leuka leuanveto kävely kävellä kymppi kuukausi kuntoilu kroppa kierros kesä kehonpaino juoksu jatkaa hyppy hiki elokuu boxi aika


blogivirta.fi