Tänään on 12.11.2019 18:19 ja nimipäiviään viettävät: Virpi, Konrad ja Kurt. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.BLOGIVIRTA.FI
Keyword: Love:

Syvällisiä ajatuksia kosmetiikan joulukalentereista ja vuoden paras kalenteri

Julkaistu: · Päivitetty:

*Yhteistyö SKINCITY sis. mainoslinkkejä Kosmetiikan joulukalenterit ovat olleet viimeiset vuoden kovasti esillä aina näin lokakuussa. Minullakin niitä on ollut vuosien aikana, mutta tänä vuonna olin jo tehnyt mielessäni päätöksen, etten sellaisia osta, enkä ota niitä myöskään pr-näytteinä vastaan blogin kautta. Mistä sitten moinen ajattelu? Joulukalentereita koskee vähän sama ongelma, mitä kauneusboxejakin, joista avasinkin tuossa syksyllä tarkemmin ajatuksiani. Ostan normaalisti tuotteita tai tavaroita vain tarpeeseen. Se, että blogini pääaiheena on kosmetiikka voi olla hivenen hämäävä ulkoisesti, koska totuus on se, että olen yllättävän tarkka kuluttaja. Varsinkin vaatteiden kanssa olen erityisen tarkka, en osta mitään, mitä en todella tarvitse. Ostan vain laatua ja katson tarkasti materiaaleja. Uskoisitteko, jos sanon, että minulla on vain yhdet talvikengät? Takkeja omistan viisi – kohta 20 vuotta vanhan nahkatakin, untuvatakin koville pakkasille, kevyen märkää ja viimaa kestävän takin, kevyen toppatakin pikkupakkasille sekä vintagea olevan villatressin joka sopii talvella, jos haluan jonkun juhlavamman päällystakin. Tämä sama linja jatkuu myös muihin vaatteisiin. En tiedä moniko ymmärtää, että vaateteollisuus tuottaa yhtä paljon päästöjä kuin lentoliikenne ja rahtilaivat yhteenä, se on paljon se.  Tätä taustaa vasten kosmetiikan joulukalenterit ovat herättäneet itsessäni oikeastaan aina ristiriitaisia ajatuksia. Syy miksi en niitä ole täällä joulun aikaan sen kummemmin hehkutellut. Miksi ostaa iso määrä tuotteita, joista ei edes tiedä pitääkö tai käyttääkö niitä? Toki useiden kalentereiden sisällöt voi kurkata etukäteen. Viime jouluna minua alkoi ahdistamaan kalentereiden mukana tuleva pahviroskapino, joka oli jäätävä. Osin tämän vuoksi olin jo päättänyt, että tänä vuonna jätän kosmetiikan joulukalenterit täysin väliin. Enkä todellakaan halua enää uusia kulmakyniä, mitkä eivät väriltään edes sovi minulle, saatika huulipunia joiden sävy ei kolahda pätkääkään. Eikä aleta puhumaan niistä kylpypommeista... "En pidä kalentereiden hankintaa lainkaan pahana asiana, toivon vain, että se tehtäisiin harkiten miettien omaa kulutuskäyttäytymistä." En pidä kalentereiden hankintaa lainkaan pahana asiana, toivon vain, että se tehtäisiin harkiten ja samalla miettien omaa kulutuskäyttäytymistä. Mikä on oikeasti se minun juttuni? Missä kalenterissa on eniten tuotteita, joita oikeasti tulen käyttämään? Näitä asioita ainakin itse päätin pohtia, jos kosmetiikan joulukalenterin joskus jatkossa ostaisin. Olin siis jo päättänyt, että tänä vuonna omaan talouteeni ei kosmetiikan joulukalenteria tule, kunnes minua lähestyttiin * Skincitylta . Olin jo kirjoittamassa kieltäytymisviestiä, siitä huolimatta, että Skincity on suosikkiverkkokauppojani, kiitos runsaan ihonhoitovalikoiman. Päätin kuitenkin lopuksi kurkata ennen lähetä-napin painallusta, että millainen se kalenteri oikein on. Olin varautunut pahviroskaan. Koin heti aluksi ison yllätyksen. Mitä, ei pahvista laatikkoa? * Skincityn joulukalenteri on pakattu kosmetiikkalaukkuun, sellaiseen isoon, jota olen usein matkoille kaivannut mukaan. Sisältä paljastuu 25 kaunista kangaspussia, joista voi tehdä uuden joulukalenterin seuraavana vuonna ripustamalla ne narulle riviin. Joten ulkoasu on suunniteltu kestävää kulutusta ajatellen. En tiennyt tämän vuoden sisältöä, mutta kurkin uteliaana, mitä viime vuoden kalenterista oli paljastunut ja ihonhoitoaddiktina sisältö miellytti minua laadultaan kovasti. Tämän nähtyäni päätin, että tämä tulee olemaan tänä vuonna ainoa kosmetiikan joulukalenteri, jonka voin hyvällä omalla tunnolla esitellä blogissani. Sisällön tulette näkemään vasta joulukuussa, kun paljastan luukut yksitellen  Instastoriesissa . Kun kaikki luukut ovat avattuina, kerron vielä lopuksi, mitä mieltä olin kalenterin sisällöstä. Skincityn verkkokaupassa on paljon mielenkiintoisia ihonhoitobrändejä kuten Paula's Choice , Tata Harper , Sensai , Medik8 , Hyggee , Klair's ... lista on lähes loputon. Koen, että ihonhoidon joulukalenteri on varmasti erinomainen tilaisuus tutustua verkkokaupan brändeihin niille joita varsinkin ihonhoito kiinnostaa.  Skincityn The Skincare Calendar 2019 maksaa 139 euroa, mutta kokonaisarvo on 389 euroa. Kalenteri tulee myyntiin huomenna. Aiempina vuosina se on myyty useasti loppuun nopeasti heti aamulla, koska sitä pidetään yhtenä parhaimpana kosmetiikkakalenterina. Kalenterin voi ostaa omaksi * täältä   keskiviikkona 16.10. klo 10.00 alkaen. Kerro mielipiteesi kosmetiikan joulukalentereista. Jätätkö suosiolla ostamatta vai oletko hankkinut jo omasi?

Avainsanat: kalenteri kaivata joulu joulukuussa joulukalenteri iso ihonhoito huulipuna hankkia esitellä erinomainen calendar blogi ajatella ainoa mitä millainen materiaali maksaa mainoslinkki lähetää luukku loputon lokakuu lista linja laatu kuluttaja kosmetiikka kello kiinnostaa kestävä kaunis tuotearvostelut skincity kosmetikan joulukalenteri kosmetiikka uutuudet kauneus ajatuksia ymmärtää yllätys voi vintage verkkokauppa vaate vaateteollisuus useasti ulkoasu tutustua tuottaa tuleva totuus tilaisuus tausta tarvita tarkka talvi takki sävy syy syksy suosio skincare sisältö päätös päästö pohtia paras pakattu ostaa osta ongelma olin märkä myyty


blogivirta.fi